Informujemy, iż na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 806/2025 z dnia 20 marca 2025 roku można składać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości.
Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do ww. Uchwały.
Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi oraz podmiotów prowadzących działalność godpodarczą, do wniosku należy załączyć dodatkowe formularze i oświadczenia.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa (przed realizacją zadania) zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.
Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 18 lipca 2025 r.

foto: Harald Weber (user Hawedi, harald-weber.info)
Chcesz być na bieżąco?
Dodaj swój adres email
Nie częściej niż raz dziennie będziesz otrzymywać powiadomienia na swoją skrzynkę email o nowych artykułach/postach, które pojawią się na stronie (z wyjątkiem działu PISMA)
Dodaj swój nr telefonu
Będziesz otrzymywać wiadomości SMS o najważniejszych sprawach jak Zebranie Wiejskie czy organizowana impreza