Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Te pliki cookie są wymagane dla dobrej funkcjonalności naszej strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszym systemie.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Te pliki cookie są ustawiane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Dane są gromadzone w celu pomiaru skuteczności kampanii reklamowych. Dane mogą być udostępniane Google LLC, więcej informacji można znaleźć tutaj.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Koszt Węzła Przesiadkowego ok. 3,7 mln zł. Planowane zakończenie inwestycji koniec 1 kwartału 2021 roku. W związku z tym, że prywatny inwestor uzyskał zgodę na budową zjazdów z drogi powiatowej na teren prywatny, a koliduje to z planami budowy węzła. Na chwilę obecną prowadzone są rozmowy z właścicielem tego terenu i jeżeli sprawy formalne zostaną zakończone pozytywnie, możemy spodziewać się szybszej realizacji.

Przed Zebraniem Wiejskim za pośrednictwem Radnego Ryszarda Dyzmy Rada Sołecka zadała także pytania dotyczące węzła przesiadkowego i tunelu:

  • Czy na terenie węzła przesiadkowego zostanie zainstalowany biletomat UMiG Swarzędz obsługujący bilety Swarzędzkiej Komunikacji Autobusowej?
    odp. Nie ma planów instalacji wspomnianego biletomatu. UMiG Swarzędz instaluje biletomaty w miejscach o dużym natężeniu ruchu pasażerów
  • Czy w związku z budową węzła przesiadkowego zostanie zwiększona częstotliwość kursowania autobusu lini 486, czy węzeł będzie obsługiwany także przez darmową linię (przy zakupie biletu na pociąg) jak niegdyś podobna w Swarzędzu relacji Swarzędz Dworzec <-> Kobylnica?
    odp. W zakresie rozkładu jazdy lini 486 planowane jest dostosowanie w miarę możliwości do kursów Wielkpolskiej Kolei Metropolitalnej. Wspomniana darmowa linia relacji Swarzędz Dworzec <-> Kobylnica już nie obowiązuje, nie będzie takowej w Paczkowie
  • Informacja z UMiG Swarzędz: Uzgodniona koncepcja z PKP i Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu finansowana w 50% przez Powiat Poznański i 50% Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. Zadanie to nie zakwalifikowało się do dofinansowania i zostało wpisane na listę rezerwową. (podobne zadanie w Kobylnicy otrzymało dofinansowanie i w chwili obecnej jest realizowane) – projekt tunelu – Podobna informacja była także na tym Zebraniu Wiejskim