Wnosimy o zmianę terenu 2P/U na teren Mieszkaniowo/Usługowej nieuciążliwą.
Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań teren dominujący powinien być typu mieszkaniowej
Teren 2 P/U jest sprzeczny z charakterem miejscowości – gdzie po południowej stronie drogi 92 jest dominujący teren mieszkaniowy z nieuciążliwymi usługami
Wnosimy o utrzymanie w Projekcie Planu Zagospodarowania założeń Studium Uwarunkowań, gdzie teren ten przeznaczony jest na tereny Mieszkaniowo z aktywizacją gospodarczą. Dominująca powinna być funkcja mieszkaniowa
Wnosimy o przesunięcie 1ZI na północną część terenu 2P/U poniżej drogi 1KDZ
Wnosimy o ustanowienie dróg wewnętrznych na terenie 2P/U aby nie były ślepe
Wnosimy o zmniejszenie szerokości 1KDZ na 12 metrów szerokości – pas drogowy do 10 metrów szerokości w tym przeznaczenie miejsca na chodnik czy drogę rowerową
Tereny TI – poszerzenie drogi Średzkiej nie ma uzasadnienia ze względu na to, że dalej droga powiatowa w kierunku Siekierek Wielkich ma szerokość ok. 12 m (na wysokości działek np. 365 w Siekierkach Wielkich).
Droga 1KDZ powinna być wyłączona z ruchu samochodów ciężarowych
Planowana droga 1KDZ jest drogą ślepą, nie ma połączenia z drogami/obwodnicami.
Wyjazd z drogi 1KDZ na ul. Średzką jest niemożliwy, ponieważ droga powiatowa jest wyłączona z ruchu samochodów ciężarowych pow. 12 ton, dlatego terenu 2P/U nie można planować jako aktywizację gospodarczą
Projekt Planu Zagospodarowania Przestrzennego Paczkowa cz. B2 jest projektowana z uwzględnieniem Wschodniej Obwodnicy Poznania i węzłami z DK92, która na ten moment dostała negatywną opinię RDOŚ – jej budowa została zablokowana. Nie wiadomo, czy w ogóle w tym miejscu będzie przechodziła.
Plan jest niezgodny ze Studium Uwarunkowań Zagospodarowania Przestrzennego
Teren 2P/U burzy ład przestrzenny, o którym mówi ustawa o przygotowywaniu Projektów Planów Zagospodarowania – projekt nie spełnia paradygmatów ładu przestrzennego, a także interesów mieszkańców.
Nie można patrzeć na jednostki tj. firmy a na mieszkańców.
Czy nie trzeba by zlecić zrobienie takiej szerokiej drogi do drogi powiatowej będzie powodowało dużego niebezpieczeństwa o bezpieczny zjazd z przejazdu kolejowego.
Powołując się na odmowną decyzję poprzednią dot. wyjazdu z działki CLIP na drogę powiatową wspomniana droga stwarza podobne zagrożenie
obecne drogi maja zakaz tirów, jest zakaz. nie ma możliwości wyprowadzić ruch na tą drogę powiatową
2PU zmiana na mieszkaniowo-usługowe zwłaszcza, że najbliższe sąsiedztwo to mieszkaniówka, zwłaszcza że warunki zabudowy otrzymuje się w stosunku do najbliższych sąsiadów.
wniosek o zwiększenie biologicznej czynnej powierzchni na terenie 2PU
nowi mieszkańcy budując domy znali studium, teraz przy zmianie całkowicie terenu na tereny hal wartość ich działek znacząco stracą
wprowadźmy możliwości zabudowy wielomieszkaniowej
brak drogi wyjazdowej w stronę węzła wschodniej obwodnicy. Na chwilę obecną jest odmowna decyzja środowiskowa dot. wschodniej obwodnicy Poznania